Onest denkt in jouw doelen
Onest hoeft niet iedere maand websites te verkopen om te kunnen bestaan. Of abonnementen te factureren zoals sommige onlinemarketingbureaus. We willen graag van toegevoegde waarde zijn in het behalen van jouw commerciële doelstellingen. Dat daar middelen voor nodig zijn is evident, maar het verkopen van die middelen is niet ons hoofddoel. Ons hoofddoel is dat je organisatie de marketingdoelstellingen realiseert. En als die doelen zijn bereikt, hebben we ook ons doel bereikt én blijven we samenwerken, toch?
Online succesvol worden?
We werken graag aan het online succes van de organisatie, maar wel op een langdurige en structurele manier. Dat start vaak met een simpele, meetbare, realistische en vooral uitvoerbare onlinestrategie, zoals:
- Ontwikkeling social mediacampagnes
- Toepassen e-mailmarketing en schrijven van blogs
- Gebruik beeldmateriaal of video
- Focus op juiste zoekwoorden
- Inzet content- en SEO-marketing
- Optimalisering conversie webshops
- Analyseren en verbeteren Google AdWords campagnes