Case: Een nieuwe merknaam voor Doemere

De Woonboulevard Doemere stond voorheen beter bekend als Buitenmere Shopping Centre. De Woonboulevard wilde een eigen identiteit creëren en daarom kreeg de Woonboulevard een nieuwe merknaam!

Ontdek meer

Rebranding Doemere

Het veranderen van een merknaam is onderdeel van rebranden. Rebranding houdt in dat een nieuwe naam ontwikkeld wordt om een nieuw imago te creëren.

Nieuwe website

Het introduceren van een nieuwe naam en een nieuw imago doe je niet van de van de één op de andere dag. Het belangrijkste aan re-branden is een goede voorbereiding. Studio Fraaj bedacht een nieuwe boodschap die Doemere naar buiten kon gaan brengen. Deze boodschap vormde de basis voor het ontwikkelen en inrichten van de online marketing strategie.

Meer dan je zou denken

De nieuwe boodschap stond in het teken van ‘meer dan je zou denken’. Op basis van dit concept is Studio Fraaj aan de slag gegaan met het ontwerpen en Onest met het realiseren van de nieuwe website en het beheren en optimaliseren van de online campagnes. Dit alles met maar één doel: het bekendmaken van het nieuwe imago, het creëren van meer naamsbekendheid en het trekken van meer bezoekers!

“De ontwikkeling, inrichting en optimalisatie van de online marketing strategie is gebaseerd op het See - Think - Do - Care model."

Logo Onest

Sandra

Online Marketing consultant




Onest helpt jou met je online doelstellingen.

Wij helpen jou met het inzichtelijk maken van jou online activiteiten.

Je vraag stellen is eenvoudig en kostenloos, twee dingen waar iedereen dol op is.

Heb jij de ambitie om online te groeien? Wij gaan deze uitdaging graag samen aan. Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.

Neem contact met ons op